ni kommer att älska mig

Hej darlings!
Jag förstår att ni har saknat lite uppdatering om skolan. Vem gillar inte skolan?! Och då menar jag skvallret!
Skvallerbloggarna innan om AF har haft sin korta tid i rampljuset, men den här bloggen är skapad för att bestå. Jag har maaaaaaaaassa skvaller inom mig och jag bara bubblar, jag måste bara få dela med mig av allt jag vet! Och såklart vet jag att ni också vill dela med er av det ni vet, här är hemligheter till för att berättas! Aight? ;)
Och om ni nu skulle få en liten kick och vilja dela med er till mig och mina läsare, så kan ni faktiskt kontakta mig genom att mejla till [email protected] .

Om mig... Tja, jag är skolans snyggaste elev. Du vet när du ser mig. Mer kan jag inte avslöla, förutom att jag ääääälskar att skvallra. Jag har en liten gossip girl inom mig som bara väntar på att få släppas fram.
Jag kommer definitivt informera om fjortispar, töntar, wannabes, bimbos, fjortisar, bad boys, övriga par.... och sen är det upp till er!

Suck on that, bitches! Love yaah


Kommentarer
Postat av: Anonym

PALLA!! lägg ner Moa A, Matilda och Jessica!

2009-08-10 @ 23:32:08
Postat av: Anonym

najs blogg, allt bra? ;)

2009-08-11 @ 05:36:52
URL: http://eswalander.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaa!!!! som man har längtat.

2009-08-11 @ 11:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0