Olika åsikter, det gillar jag!

Inlägg efter inlägg. Tårta på tårta. Skvaller på skvaller. Jag vet att ni älskar det här, erkänn bara!
Det må vara *citerar* "omoget" men jag vet att ni innerst inne bara vill ha mer och mer skvaller.
Hoppas ni inte har glömt att jag faktiskt har en mejl, och den vill jag ska vara FULL varje dag, do you get it?
Adressen, för er som har minne som en guldfisk (a), är [email protected] så tjallatjallatjalla! Rykterna ska spridas som lössen i lågstadiet!

En notering som jag har gjort är att alla tycker inte det är lika kul med nytt läsår. Ida Svenonius hissar medan Amanda "Panda" Ulén dissar. Vad tycker ni???

kolla bara.





Suck on that, bitches. Love yah!

Kommentarer
Postat av: Alice

Fy vilken dålig blogg... hahaha!

2009-08-22 @ 23:17:57
Postat av: Anonym

AHHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHA

2009-08-25 @ 16:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0